2015. január 25., vasárnap

Kaptam egy díjat *-*

Sziasztok! Nagyon meglepődtem, és hihetetlenül jólesett, mikor CrazyTiny írt... nos még most sem sikerült feldolgoznom rendesen :DD
Köszönöm szépen!

Ha díjat kapsz, ezeket kell megtenned: 

1. Tüntesd fel, hogy kitől kaptad a díjat.
2. Írj 10 dolgot magadról!
3. Válaszolj a 10 kérdésre, amit majd lejjebb megtalálsz.
4. Küldd tovább 10 bloggernek vagy blognak! (megj.:én csak 5-öt tudok, bocsánat) 


10 dolog magamról (ejj, ez mindig nehéz):

1. Hmmm... egyszer kipróbáltam, hogy meddig bírom rágó nélkül. 2 hét volt.

2. Jobban szeretem a hervadt rózsákat, mint az élőket. 90%- ban abban a pillanatban fellógatom őket, amint megkaptam. 

3. 11 éves koromban kezdtem el írogatni, az Éhezők viadala (könyv) hatására. Elég brutálisra sikeredett...

4. A tiramisu volt a kedvenc sütim addig, míg meg nem tanultam magamnak megcsinálni. Most is szeretem, de nem olyan nagy szám, mivel igazából bármikor elkészíthetem, addig pedig igazi kuriózum volt.

5. A kedvenc könyvem Bree DeSpaintól a Fekete bárány, amit két-három éve olvastam, és azóta minden évben újrakezdem. Igazából nem valami nagy durranás, de az volt az egyetlen könyv, ami olvasása közben három napig nem jöttem ki a szobámból (csak rövid időre -ez téli szünetben volt, így suliba se kellett mennem :D )

6. Festés, rajzolás stb. közben mindig összemaszatolom az arcomat. Van amikor nem veszem észre, és úgy megyek ki az utcára.

7. Nem tudok "romantikus" jelenetet lágy zenére írni... inkább In This Moment-re, vagy hasonlókra szoktam. 

8. Írás, vagy filmnézés közben mindig iszom valamilyen üdítőt, leginkább meggyes apentát (nagyjából 3-4 éve tartom ezt a szokást) 

9. Három éve nem kérdetem mást karácsonyra, vagy szülinapomra, csak könyvet. Idén változtatni akartam, és fél óra kemény gondolkodás után szempilla-spirált kértem, amit nem használok :D (megj.: van másik...) 

10. Minden elolvasott könyv filmadaptációját megnézem, és többnyire hárompercenként közbeszólok, mert "ez nem így volt!" :3 

CrazyTiny kérdései:


1. Honnan jött az ötlet, hogy blogot fogsz írni? És honnan jött a történet ötlete?
Sok blognak álltam már neki, ez az egyetlen, amit sikerült rendszeresen frissíteni...
Mindig is... szerettem volna megmutatni az embereknek, hogy "én ezt tudom", és lassan egy éve már, hogy erre tényleg rászántam magam.

Fogalmam sincs, hogy honnan is jött igazán a történet ötlete... Bár talán onnan, hogy végigmentem egy magányos utcán, esőben. Akkoriban nagyon foglalkoztatott ez a gondolat, és elkezdtem agyalni a történeten, amiből végül a prológus lett. Na meg akkor néztem az Orphan Black-et, és a Teen Wolfot. Amúgy Dylan és Hach karaktere megvolt  a kezdetektől fogva... Először két szemszögből akartam írni, felváltva.
 Minden story-hoz csinálok egy pover pointot, és, mikor megcsináltam az FK-ét, nem foglalkoztam vele. Nagyjából fél évre rá találtam meg és kezdtem neki blog alakjában folytatni. 

2. Mit szeretsz az olvasóidban?
Mindent! :D De főképp azt, hogy mindig akkor adnak valami kis visszajelzést, amikor épp a blog felfüggesztésén, vagy szüneteltetésén jár az agyam... Mint most is. 

3. Mik a jelenlegi kedvenc zenéid?
Huh... hát: DIAMANTE - Bit your kiss, Twin twin - Mosutache (ez az "annyira rossz, hogy már jó" kategóriába sorolnám) és az In This Moment -től a Black Widow 

4. Inkább többet olvasol vagy inkább többet nézel tévét/filmeket/sorozatokat?
Szeretem a könyveket, sorozatfüggő vagyok és a filmeket is imádom. TV-ben csak bizonyos sorozatokat nézek, különben vagy könyvvel a kezemben ülök valahol vagy lapotopon írok, animézek, vagy egy olyan sorozatot nézek, amit TV-ben nem játszanak.
Szóval nem tudnám megmondani...
 

5. Melyik a kedvenc közösségi oldalad? 
Facebook. Ezt azért napi szinten használom. Bár, inkább a chat részét (a telefonomon), mivel van, amikor nem kapcsolom be a laptopomat, egyáltalán. 

6. Mi a legnagyobb célod az életben?
Hogy valami maradandót alkossak. 


7. Milyen színű a hajad? És milyet szeretnél?
A fodrász szerint közép-szőke, szerintem világosbarna. Én szeretem ezt, max. ombre lenne, mondjuk mélyvörös... De rövid, vállig érő hajam van, szóval nem igazán mutatna, megnöveszteni pedig nem szeretném.


8. Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
Elméletben íjászkodom, viszont legutóbb  három hete voltam edzésen, mivel nem volt időm. Szeretem, de annyira nem a lételemem. 


9. Mi az a tantárgy, amit nagyon utálsz/utáltál?

Hmm... kémia, fizika... tesi, de a tanárok miatt. (A tesit második félévtől más tanítja majd... Hál' Istennő :D

10. Miért pont blogolsz? Miért nem írsz egy könyvet?
Ez az egyetlen futó blogom, eddig csak "könyvet" írtam. És, majd, ha az FK végére értem nekiállok egy másik story-nak, amit már nagyon szeretnék írni (csak még nem megy... :3 ), de most még -több ok egyikeként- félek, hogy elhanyagolnám ezt a történetet (eddigiekkel ez történt). Amúgy egyszer szeretnék majd kiadatni egyet, persze az még a jövő zenéje. :D 

Az én jelöltjeim... Jesy Glamstrim Köszönöm, hogy még annó' rávettél, és segítettél! :*
Timy Hamilton Sajna még nem sikerült befejeznem, de folytatni fogom a blogodat, mert nagyon jó!

Nadia Elson Te kérted az első cserémet, és hihetetlenül jól esett. E mellett pedig a te blogod is csodálatos *--* 

Issy blogmagazin Nem blogger, blog, méghozzá csodálatos fejlécem(im) alkotóinak oldala -többek között .

L.T.P. A blog, ami ááááhhh *--*


A Kérdéseim:

1. Miért az a blogger nevetek, ami? 

2. Ha néztek sorozatokat, akkor melyik a kedvencetek? 

3. Honnan jött a blog ötlete? Miért kezdtetek neki? 

4. Melyik a kedvenc állatotok? Miért? 5. Van segítségetek a bloghoz?

6. Van olyan szokásotok, amit nem tudtok nem megcsinálni minden nap?

7. Mi a kedvenc tevékenységetek?

8. Mi az a motívum, amit legtöbbször firkáltok unalmatokban?

9. Melyik a kedvenc számotok?

10. Melyik a számotokra legirritálóbb tulajdonság másokban?



Még egyszer köszönöm szépen! Remélem nem volt unalmas, és a válaszaim is kielégítőek!
By.: Jázmin

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a válaszaidat, egy élmény volt elolvasni őket. :D :*

    VálaszTörlés
  2. Kedves Jázmin!

    Köszönöm szééépen hogy gondoltál rám, fogalmad sincs mennyire jól esik. Sok sikert a bloghoz. :D
    Ui.: Tudod hogy segítek én bármikor. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D De, azért el tudom képzelni, mivel én is átéltem *-* ^_^
      Tudom, és köszönöm :*

      Törlés