2014. január 1., szerda

Megjegyzés erről a blogról: Érdemes mindig újraolvasni, mert folyamatosan frissítem, és, ha nem tetszik átírom. Bár nem feltétlen változik az alaptörténet. De, ha igen, akkor feltétlen szólok! A 2. fejezet is ilyen helyzetbe került. Mivel kapkodva írtam meg, így sok a szóismétlés, helyesírási hiba (ha valaki talál, írja meg!), fogalmazási pontatlanság stb.

Amiért nem tartottam be az ígéretem: Nem volt érkezésem. Tényleg. Mikor megírtam fejezetet, jól eltoltam (amit most átírtam), és utána elutaztam. Mivel laptopot nem vittem, vasárnap nem tudtam felrakni a következő 2-őt/3-mat. Ezt bepótolom, ígérem!

A fejezetek felkerülése a blogra, a közeljövőben: Megpróbálok minden héten 1-1 fejezetet felrakni, de ez nem mindig sikerül. És ilyenkor jön a lemaradás, mint, ahogy most is állok! Szóval. Legkésőbb kéthetente fog egy fejezet felkerülni. Szóval, ha a jövő héten nem kerül fel a 6 fejezet (a héten a három, mert a múlt, ill. e heti és a karira beígért), akkor az azt követő héten biztosan.

Egy kis "meglepi": A sorozat folytán megismerhetjük a Malinson családot. Elmondom, hogy eddig 13 karakterből áll. És -bár szerintem nem- nehéz követni, ezért csináltam egy családfát, amit, egy karakter megismerésével bővítek!
csíkok:
      : örökbefogadott/gyám     

      : testvér 

      : gyerek(e valakinek)

      : szerető/házastárs (Hach és Max között azért nincs, mert nem "szerelmesek")

  ?   : majd kiderül... ^^.



                                                                                        Családfa 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése